مقاله پایان نامه مورد نظر خود را در میان هزاران موضوع بیابید و دانلود کنید !

مقاله بیس برای پایان نامه

  • پس از پرداخت لينک دانلود نمايش داده مي شود و به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • قيمت :
    190,000 ریال
  • فرمت :
    PDF / WORD
خريد آنلاين

اولین چالش برای نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری برای رشته های مختلف مانند مدیریت، روانشناسی، حسابداری و سایر رشته ها پیدا کردن مقاله بیس (BASE) پایان نامه می باشد. در برخی موارد دانشجویان نمی توانند در رشته های مختلف مقاله های خوب بیس پیدا کنند، چرا که مقاله خوب که به عنوان بیس برای پایان نامه مثلا رشته مدیریت یا روانشناسی و یا رشته حسابداری بکار می رود باید فاکتورهای لازم مانند جدید بودن، داشتن مدل خوب و فرضیه و حتی در برخی موارد دارای پرسشنامه در برخی رشته ها باشد.
دانشجویان برای دریافت مقاله های بیس برای پایان نامه در رشته و گرایش های مختلف می توانند با مراجعه به بنیاد ملی پژوهش های دانشگاهی ایران (BMPDI)، مقاله خود را به عنوان بیس پایان نامه دانلود کنند. در ابتدا دانشجویان می توانند به طور کامل مقاله اصلی خارجی بیس را به طور رایگان دریافت و حتی چکیده فارسی آن را هم به طور رایگان مطالعه کنند و پس از اطمینان از مناسب بودن مقاله و موضوع به عنوان مقاله بیس پایان نامه، مقاله با ترجمه را هم از سایت دانلود کنند.
تمامی مقالات بیس گذاشته شده در سایت جدید بوده و دارای شرایط لازم یک مقاله بیس خوب بوده و توسط اساتید همان رشته ترجمه شده و در اختیار علاقه مندان با قیمت بسیار پایین قرار گرفته است.

2018-01-02
كد : 262
وضعيت :‌موجود


تمامی حقوق برای سایت دانلود مقاله پایان نامه محفوظ می باشد .

© تمامی حقوق برای سایت آسان تز ( مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه - پرسشنامه - پروپوزال آماده ) محفوظ می باشد .