مقاله پایان نامه مورد نظر خود را در میان هزاران موضوع بیابید و دانلود کنید !

عنوان پروپوزال: تدوین الگویی با استفاده از مدیریت دانش و برنامه ریزی استراتژیک برای افزایش بهره وری و توانمند سازی منابع انسانی

  • پس از پرداخت لينک دانلود نمايش داده مي شود و به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • قيمت :
    190,000 ریال
  • فرمت :
    PDF / WORD
خريد آنلاين

عنوان پروپوزال: تدوین الگویی با استفاده از مدیریت دانش و برنامه ریزی استراتژیک برای افزایش بهره وری و توانمند سازی منابع انسانی

 

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

با توجه به رقابت شدید و تنگاتنگ در دنیای امروزی، می توان بیان داشت که نیروی انسانی مهمترین مزیت رقابتی برای هر شرکت محسوب می شود، بنابراین مدیران بایستی آگاه باشند که چگونه با این عامل استراتژیک برخورد کنند و استفاده هر چه موثرتر از این مزیت رقابتی را بیاموزند. در این صورت سازمان یک قدرت و نیروی رقابتی قوی کسب خواهدکرد. مدیریت استراتژیک منابع انسانی رویکردی است کلی و فراگیر برای مدیریت امور کارکنان و هماهنگ کردن استراتژیهای منابع انسانی با استراتژی تجاری شرکت. مدیریت استراتژیک منابع انسانی به مسایل بلند مدت و مرتبط با محیط داخلی و خارجی سازمان مربوط می شود و خروجی آن سیاستهایی برای حوزه های منابع انسانی است (آرمسترانگ، ۱۳۸۱). “تلفیق اندیشه مدیریت استراتژیک با مدیریت منابع انسانی، باعث می شود که به منابع انسانی به عنوان منابع استراتژیک نگریسته شود و بنابراین ضرورت برخوردی فراتر از سایر عوامل تولید را الزامی می سازد و دخالت دادن تصمیمات مربوط به امور انسانی را در شکل گیری استراتژیهای عمده سازمان، اجتناب ناپذیر می سازد. (میرسپاسی، ۱۳۸۱).

……

مرور منابع:

فرهودی و دورودی(۱۳۸۷) لزوم به كارگيري مديريت دانش در افزايش سطح كيفي فعاليت هاي سازمان هاي نوين را در یک مطالعه پیمایشی و با ابزار پرسشنامه و مصاحبه مورد مطالعه قرار دادند. اهداف این مطالعه شامل تعیین اثربخشی مدیریت دانش بر افزايش سطح كيفي فعاليت هاي سازمان هاي نوين و اولویت بندی مولفه های مدیریت دانش در این اثرگذاری بوده است. فرضیه های تحقیق شامل: مدیریت سازمان نقش معنی داری بر استقرار مدیریت دانش دارد. مولفه های مدیریت دانش در افزايش سطح كيفي فعاليت هاي سازمان هاي نوين اثر معنی دار دارند. اشتراک دانش مهم ترین نقش را در افزایش سطح کیفی فعالیت سازمان های نوین دارد. آنها با بررسی نظریه ها و تحقیقات گذشته به این نتیجه گیری رسیدند که اگر مدیریت سازمان قصد دارد تا مدیریت دانش در اولویت قرار گیرد، باید تعادل موجود بین افراد و فناوری ها را مورد توجه قرار دهد. همچنین آنها بیان کردند که تسهیم دانش در سطوح مختلف سازمانی با استفاده از ابزارهای نوین فناوری از سودمندی بیشتری برخوردار است.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی:

۱- ارائه الگویی با استفاده از مدیریت دانش و برنامه ریزی استراتژیک برای افزایش بهره وری و توانمند سازی منابع انسانی مقدور می باشد.

فرضیه های فرعی:

– بین مدیریت دانش با بهره وری رابطه وجود دارد.

– بین مدیریت دانش با توانمندسازی منابع انسانی رابطه وجود دارد.

– بین برنامه ریزی استراتژیک با بهره وری رابطه وجود دارد.

– بین برنامه ریزی استراتژیک با توانمندسازی منابع انسانی رابطه وجود دارد.

………….

 

2018-01-25
كد : 128
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :


تمامی حقوق برای سایت دانلود مقاله پایان نامه محفوظ می باشد .

© تمامی حقوق برای سایت آسان تز ( مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه - پرسشنامه - پروپوزال آماده ) محفوظ می باشد .