مقاله پایان نامه مورد نظر خود را در میان هزاران موضوع بیابید و دانلود کنید !

عنوان پروپوزال آماده روش تحقیق: مطالعه بکارگیری جنبه های آموزشی اسباب بازی لگو در روند یادگیری و یاددهی خلاقانه در بین پیش دبستانی ها

  • پس از پرداخت لينک دانلود نمايش داده مي شود و به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • قيمت :
    190,000 ریال
  • فرمت :
    PDF / WORD
خريد آنلاين

عنوان پروپوزال آماده روش تحقیق: مطالعه بکارگیری جنبه های آموزشی اسباب بازی لگو در روند یادگیری و یاددهی خلاقانه در بین پیش دبستانی ها

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

روش های آموزشی در بسیاری از سطوح همچنان به شکل سنتی ارائه می شود و این باعث فقدان تأثیرات مطلوب در این عصر و کاهش خلاقیت فراگیران می شود که عمدتا به خاطر کمبود انگیزه آنها است. امروزه دانش آموزان در محیطی رشد می کنند که به طور چشمگیری با نسل های قبلی در استفاده از ابزارهای آموزشی متفاوت می باشد (سانچو و همکاران[۱]، ۲۰۱۷).

……

مرور منابع:

ویتون (۲۰۱۷) جایگاه آموزش بر پایه ی بازی را مورد مطالعه قرار داد. روش تحقیق به صورت کتابخانه ای و تحلیلی بوده است. نتایج مطالعه نشان داد که آموزش بر پایه بازی می تواند نسبت به روش سنتی مفید واقع شده و در این راه استفاده از روش های مختلف بکارگیری بازی می تواند تأثیر معنی داری در روند آموزش داشته باشد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی:

۱- بکارگیری آموزشی اسباب بازی لگو در روند یادگیری و یاددهی خلاقانه در بین پیش دبستانی ها موثر می باشد.

فرضیه های فرعی:

۱- بکارگیری آموزشی اسباب بازی لگو از طریق ارتقای مهارت حل مسأله در روند یادگیری و یاددهی خلاقانه در بین پیش دبستانی ها موثر می باشد.

۲- بکارگیری آموزشی اسباب بازی لگو از طریق افزایش انگیزه در روند یادگیری و یاددهی خلاقانه در بین پیش دبستانی ها موثر می باشد.

۳- بکارگیری آموزشی اسباب بازی لگو از طریق ارتقای یادگیری فعال در روند یادگیری و یاددهی خلاقانه در بین پیش دبستانی ها موثر می باشد.

۴- بکارگیری آموزشی اسباب بازی لگو از طریق اجتماعی شدن در روند یادگیری و یاددهی خلاقانه در بین پیش دبستانی ها موثر می باشد.

۵- بکارگیری آموزشی اسباب بازی لگو از طریق دستیابی به بعد عاطفی در روند یادگیری و یاددهی خلاقانه در بین پیش دبستانی ها موثر می باشد.

………….

 

 

[۱]– Sancho et al.

2021-12-19
كد : 2656
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :


تمامی حقوق برای سایت دانلود مقاله پایان نامه محفوظ می باشد .

© تمامی حقوق برای سایت آسان تز ( مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه - پرسشنامه - پروپوزال آماده ) محفوظ می باشد .