مقاله پایان نامه مورد نظر خود را در میان هزاران موضوع بیابید و دانلود کنید !

تاثیر سازمانی و کلینیکال یکپارچگی میان تجهیزات بالینی و سیستم فناوری اطلاعات: مرور سیستماتیک ادبیات سیستم های مدیریت داده بیمار(PDMS)

  • پس از پرداخت لينک دانلود نمايش داده مي شود و به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • قيمت :
    190,000 ریال
  • فرمت :
    PDF / WORD
خريد آنلاين

The organizational and clinical impact of integrating bedside equipment to an information system: A systematic literature review of patient data management systems (PDMS) (2015)

تاثیر سازمانی و کلینیکال یکپارچگی میان تجهیزات بالینی و سیستم فناوری اطلاعات: مرور سیستماتیک ادبیات سیستم های مدیریت داده بیمار(PDMS)

 

توضیحات: ۱۱ صفحه انگلیسی، ۱۳ صفحه فارسی (word)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

چکیده فارسی

هدف: معرفی یک سیستم اطلاعاتی یکپارچه در کنار تجهیزات بالینی که نیازمند سرمایه گذاری چشمگیر مالی و منابع است؛ بنابراین درک تاثیر بالقوه این سیستم می تواند برای تصمیم گیرندگان مفید باشد. با این حال، هیچ مرور ادبیات سیستماتیکی(SLR) بر روی این موضوع نشده است. این SLR به دنبال جمع آوری شواهدی بر روی تاثیر سیستم های فوق الذکر است، همچنین هم در نتایج سازمانی و هم کلینکال به عنوان سیستم مدیریت داده بیمار شناخته می شود.

ابزارها و روش ها: جستجوی ادبیات با استفاده از Medline/PubMed و CINHALبر روی مقالات انگلیسی انجام شد که در بازه زمانی ژانویه ۲۰۱۷ تا دسامبر ۲۰۱۷ نوشته شده اند. ارزیابی کیفی روی مقالاتی انجامشد که به نظر می رسید برای SLR مناسب هستند.

نتایج : ۱۸ مقاله در SLR انتخاب شد. شانزده مقاله به تاثیرPDSM بر روی نتایج سازمانی می پرداخت که شامل مطالعات توصیفی، کیفی و کمی بود. این نتیجه بدست آمد که PDMS موجب کاهش زمان چارتینگ[۱]، افزایش زمان سپری شده روی درمان مستقیم بیمار، و کاهش پدید آمدن خطاها می گردد. تنها دو مقاله به تاثیر کلینیکال PDMS می پردازد. هر دو به بهبود در نتایج کلینیکال اشاره کرده اند، در جاییکه PDMS با سیستم های پشتیبانی از تصمیم کلینیکال(CDSS) یکپارچه می شود.

نتایج: PDMS مزیت های بسیاری هم از نظر کارایی و هم از نظر کیفیت ارائه خدمات به بیماران دارد. بعلاوه، یکپارچگی PDMS با CDSS ممکن است نتایج کلینیکال را بهبود دهد، اگرجه نتایج آتی باید اعتبار را بیشتر مد نظر قرار دهد.

 

دانلود متن کامل فارسی (قیمت ۷۰۰۰ تومان)

[۱]charting

2020-10-03
كد : 1204
وضعيت :‌موجود


تمامی حقوق برای سایت دانلود مقاله پایان نامه محفوظ می باشد .

© تمامی حقوق برای سایت آسان تز ( مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه - پرسشنامه - پروپوزال آماده ) محفوظ می باشد .