مقاله پایان نامه مورد نظر خود را در میان هزاران موضوع بیابید و دانلود کنید !

بررسی موانع پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی در سازمانهای دولتی (دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی)

  • پس از پرداخت لينک دانلود نمايش داده مي شود و به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • قيمت :
    190,000 ریال
  • فرمت :
    PDF / WORD
خريد آنلاين

عنوان پروپوزال: بررسی موانع پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی در سازمانهای دولتی (دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی)

 

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

با توجه به شرایط ویژه کسب و کارها در جهان امروز و تغییر مداوم متغیرهای محیطی، دیگر نمی‌توان بسیاری از داده‌ها را منجمد کرد و اقدام به برنامه‌ریزی بلندمدت در آینده نمود (عاطفی، ۱۳۸۷). از همین رو در چند سال اخیر جنبشی که در حوزه مدیریت استراتژیک در دنیا صورت گرفته است در حوزه نوآوری و خلاقیت در استراتژی و جنبش‌های پارادایمی در حوزه استراتژیک می‌باشد. یکی از مهمترین تحولات در این حوزه که منجر به پیدایش انقلابی در حوزه استراتژیک شده است، “استراتژی اقیانوس آبی” می‌باشد که با رویکرد تفکر استراتژیک همراه با نوآوری در حوزه استراتژیک اقدام به ارائه مجموعه‌ای از ابزارها و رویکردهای خاص جهت تحقق آن نموده است (کیم و مابورن، ۱۳۸۷).

……

مرور منابع:

تولایی (۱۳۹۰) راهبرد اقیانوس آبی را در حوزه مدیریت راهبردی مورد مطالعه قرار داده است. نتایج مطالعه نشان داد که راهبردهایی که سازمان را به سمت اقیانوس آبی رهنمون می سازد، راهبردهای سنتی همانند توسعه محصول و خدمات، تنوع همگون، توسعه حوزه های کاری و خدماتی، رسوخ در دیگر حوزه های کاری و خدماتی، مشارکت، کاهش هزینه و واگذاری نبوده، بلکه نوآوری ارزش آفرین به عنوان یک راهبرد اصلی می باشد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱- ضعف در بازسازی مرزهای حوزه کاری در دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از موانع پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی در این سازمان می باشد.

۲- مشکلات در جهت گیری‌های کلان سازمان در دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از موانع پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی در این سازمان می باشد.

۳- عدم توان پیش بینی تقاضای آینده در دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از موانع پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی در این سازمان می باشد.

۴- عدم رعایت توالی استراتژیک در دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از موانع پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی در این سازمان می باشد.

۵- مشکلات و موانع سازمانی در دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از موانع پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی در این سازمان می باشد.

۶- ضعف در اجرایی کردن استراتژی در دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از موانع پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی در این سازمان می باشد.

………….

2019-01-06
كد : 359
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :


تمامی حقوق برای سایت دانلود مقاله پایان نامه محفوظ می باشد .

© تمامی حقوق برای سایت آسان تز ( مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه - پرسشنامه - پروپوزال آماده ) محفوظ می باشد .