مقاله پایان نامه مورد نظر خود را در میان هزاران موضوع بیابید و دانلود کنید !

بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوریهای مدیریت مالی در طرحها و پروژه های پتروشیمی با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) (مطالعه موردی: شرکت ملی صنایع پتروشیمی)

  • پس از پرداخت لينک دانلود نمايش داده مي شود و به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • قيمت :
    190,000 ریال
  • فرمت :
    PDF / WORD
خريد آنلاين

عنوان پروپوزال: بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوریهای مدیریت مالی در طرحها و پروژه های پتروشیمی با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM)  (مطالعه موردی: شرکت ملی صنایع پتروشیمی)

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

پيوند سه عامل فناوري، اطلاعات و مديريت با هدف ايجاد قابليت هاي جديد در شيوه هاي مديريت و توانمندسازي مديران با بهره گيري از فناوري های جدید، تاثيرات فراواني بر موفقيت برنامه هاي توسعه مبتني بر دانش داشته و دارد. نفوذ روزافزون فناوري اطلاعات در برنامه هاي راهبردي سازمان و تبديل شدن به يك عامل تعيين كننده در تعيين استراتژي ها و سياست هاي سازماني و شيوه هاي برنامه ريزي فرايندها، نيروهاي انساني و ساير منابع، رهبران و مديران پيشروي سازمان هاي قرن حاضر را در معرض رويارويي با چالش هاي جديدي قرار داده است (سهرابی و خانلری، ۱۳۸۸).

……

مرور منابع:

لیانگ و همکاران[۱] (۲۰۱۵) با بسط مدل پذیرش فناوری به بررسی استفاده از دستیار دیجیتالی شخصی در بین متخصصان مراقبت از سلامتی پرداختند. نتایج مطالعه آنها نشان داد که مفید بودن و سهولت استفاده به عنوان عوامل تعیین­کننده در پذیرش این فناوری می­باشند. همچنین آنها دریافتند که نوآوری­های شخصی به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق تسهیل استفاده بر روی کاربرد آن اثر دارد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

  1. بین برداشت ذهنی کارکنان از مفید بودن فن آوری های جدید مدیریت مالی و میزان پذیرش این فناوری ها رابطه معناداری وجود دارد.
  2. بین برداشت ذهنی کارکنان از آسانی استفاده فن آوری های جدید مدیریت مالی و میزان پذیرش این فناوری ها رابطه معناداری وجود دارد.۳- بین تصمیم به استفاده کارکنان نسبت به فن آوری های جدید مدیریت مالی و میزان پذیرش این فناوری ها رابطه معناداری وجود دارد…………..
  3. ۴-بین استفاده عملی کارکنان از فناوری های جدید مدیریت مالی و میزان پذیرش این فناوری ها رابطه معناداری وجود دارد.
  4. ۲- بین نگرش کارکنان نسبت به فن آوری های جدید مدیریت مالی و میزان پذیرش این فناوری ها رابطه معناداری وجود دارد.

[۱] – Liang et al.

2019-01-06
كد : 353
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :


تمامی حقوق برای سایت دانلود مقاله پایان نامه محفوظ می باشد .

© تمامی حقوق برای سایت آسان تز ( مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه - پرسشنامه - پروپوزال آماده ) محفوظ می باشد .