مقاله پایان نامه مورد نظر خود را در میان هزاران موضوع بیابید و دانلود کنید !

بررسی راه های بهبود کیفیت مدیریت در مدارس متوسطه شهرستان خرم آباد از دیدگاه مدیران و دبیران

  • پس از پرداخت لينک دانلود نمايش داده مي شود و به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • قيمت :
    190,000 ریال
  • فرمت :
    PDF / WORD
خريد آنلاين

عنوان پروپوزال: بررسی راه های بهبود کیفیت مدیریت در مدارس متوسطه شهرستان خرم آباد از دیدگاه مدیران و دبیران

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

موضوعی که همه سازمان ها و مدیران، به ویژه مدیران آموزشی همواره با آن سروکار دارند، تلاش برای رسیدن به وضعیت و شرایط بهتر می باشد. چون مدارس همیشه در صدد دستیابی به اهداف آرمانی اند و از طرفی با محدودیت ها و موانع مواجه هستند، لذا بهبود کیفیت مدیریت مدارس امر مستمری است که در مدارس همواره وجود داشته و دارد. بنابراین شناسایی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت مدیریت مدارس در جهان در حال تحول امروزی بیش از پیش ضروری می باشد.

بهبودبخشی، متکی بر تغییر و تحول است و در آن تلاش می شود با توجه به یافته های علوم رفتاری در کل سازمان، فعالیت های برنامه ریزی و اجرا نظارت و کنترل شود تا اثربخشی و کارایی سازمان افزایش یافته، موجبات تحول در آنها فراهم شود (برومند، ۱۳۸۱).

……

مرور منابع:

آقاحسینی و همکاران (۱۳۸۵) عوامل مؤثر بر اثربخش سازی مدیریت مدارس دوره متوسطه از دیدگاه مدیران و دبیران را مورد مطالعه قرار دادند. حجم نمونه شامل ۲۰۰ نفر از مدیران و دبیران دوره متوسطه استان اصفهان است. در این مطالعه از پرسشنامه محقق ساخته با ۱۱۰ سوال استفاده شده است. یافته های آنها نشان داد که از دید پاسخگویان، ویژگی های فردی مدیران، تقویت برنامه های آموزشی، اداره کیفی مدرسه و ارزیابی مستمر در سطح بالایی بر اثر بخشی مدیریت مدارس نقش داشته است. از بین عوامل گفته شده، عوامل مرتبط با تقویت برنامه های آموزشی مدرسه و ویژگی های فردی مدیران بیشترین نقش را داشته اند.

………..

سوالات تحقیق:

پرسش اصلی تحقیق:

آیا بکارگیری ۳ اصل از اصول چهارده گانه دمینگ (کار تیمی، کارآموزی و جمع آوری و تحلیل داده ها) باعث بهبود کیفیت مدیریت از دیدگاه مدیران، دبیران و مسئولان آموزش و پرورش می شود؟

 

پرسش های فرعی:

۱- آیا کار تیمی از اصول چهارده گانه تیمی باعث بهبود معنی دار مدیریت در مدارس از دیدگاه مدیران، دبیران و مسئولان آموزش و پرورش می شود؟

۲- آیا کارآموزی از اصول چهارده گانه تیمی باعث بهبود معنی دار مدیریت در مدارس از دیدگاه مدیران، دبیران و مسئولان آموزش و پرورش می شود؟

۳- آیا جمع آوری و تحلیل داده ها از اصول چهارده گانه تیمی باعث بهبود معنی دار مدیریت در مدارس از دیدگاه مدیران، دبیران و مسئولان آموزش و پرورش می شود؟

………….

 

 

2018-06-22
كد : 958
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :


تمامی حقوق برای سایت دانلود مقاله پایان نامه محفوظ می باشد .

© تمامی حقوق برای سایت آسان تز ( مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه - پرسشنامه - پروپوزال آماده ) محفوظ می باشد .