مقاله پایان نامه مورد نظر خود را در میان هزاران موضوع بیابید و دانلود کنید !

بررسی تأثیر بکارگیری پایگاه داده الکترونیکی افراد سابقه دار بر کاهش سرقت (مطالعه موردی: نیروی انتظامی شهرستان یاسوج)

  • پس از پرداخت لينک دانلود نمايش داده مي شود و به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • قيمت :
    190,000 ریال
  • فرمت :
    PDF / WORD
خريد آنلاين

عنوان پروپوزال: بررسی تأثیر بکارگیری پایگاه داده الکترونیکی افراد سابقه دار بر کاهش سرقت (مطالعه موردی: نیروی انتظامی شهرستان یاسوج)

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

نیاز به امنیت در همه زمینه ها نیازی زیربنایی می باشد. فلسفه وجودی دولت های مدرن هم ایجاد و تضمین امنیت و کاهش جرائم می باشد (هابز، ۱۳۸۱). در عین حال با توجه به افزایش جرائم و میزان بزهکاری واقعی، احساس ناامنی نسبت به وقوع جرم در جامعه در حال افزایش می باشد. این امر که بحران مشروعیت و کارآمدی آرمان های بازپروری و اصلاح و درمان را پیش روی متولیان سیاست جنایی نهاده است، دولت ها را به جستجوی ساز و کارهای تازه تری برای پاسخگویی به نیاز طبیعی امنیت و مصونیت از مخاطرات ارتکاب جرم یا احتمال بزهکاری رهنمون کرده است.

……

مرور منابع:

خانعلی پور و آقابابایی (۱۳۸۹) مدیریت جرم شناسی خطر جرم از منظر ابزارهای ICT و ارتباطات را مورد بررسی قرار دادند. این مطالعه به روش اسنادی و با اشاره به برخی تجارب موجود، به بررسی نقش ابزارهای ICT و ارتباطات در مدیریت خطر جرم پرداخته است. یافته های تحقیق نشان داد که ابزارهای ICT و ارتباطات از طریق شناسایی موقعیت های دارای خطر بزهکاری، مصون سازی آماج های جرم و مناطق پر خطر، تقویت نظارت و رویت پذیری و بالا بردن هزینه ارتکاب جرم به واسطه افزایش احتمال شناسایی و دستگیری مرتکب، به کاهش از جرائم کمک و خطر ارتکاب جرم را مدیریت می کند.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی تحقیق:

۱- بکارگیری پایگاه داده الکترونیکی افراد سابقه دار باعث کاهش وقوع سرقت در نیروی انتظامی شهرستان یاسوج شده است.

فرضیه های فرعی تحقیق:

۱- میزان موفقیت بکارگیری پایگاه داده الکترونیکی افراد سابقه دار در تشخیص عاملان سرقت در نیروی انتظامی شهرستان یاسوج رضایتبخش بوده است.

۲- کامل نبودن پایگاه داده الکترونیکی ها و اطلاعات این پایگاه از نقاط ضعف پایگاه داده الکترونیکی افراد سابقه دار در نیروی انتظامی شهرستان یاسوج می باشد.

۳- بهره گیری و استفاده مناسب از این پایگاه از نقاط قوت پایگاه داده الکترونیکی افراد سابقه دار در نیروی انتظامی شهرستان یاسوج می باشد.

………….

 

 

2019-06-25
كد : 1057
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :


تمامی حقوق برای سایت دانلود مقاله پایان نامه محفوظ می باشد .

© تمامی حقوق برای سایت آسان تز ( مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه - پرسشنامه - پروپوزال آماده ) محفوظ می باشد .