مقاله پایان نامه مورد نظر خود را در میان هزاران موضوع بیابید و دانلود کنید !

ارزيابي عملكرد ناتو در مواجهه با تروريسم از منظر بين‌الملل در دهه‌ي اخير

  • پس از پرداخت لينک دانلود نمايش داده مي شود و به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • قيمت :
    190,000 ریال
  • فرمت :
    PDF / WORD
خريد آنلاين

دانلود پروپوزال آماده: ارزيابي عملكرد ناتو در مواجهه با تروريسم از منظر بين‌الملل در دهه‌ي اخير

 دانلود نمونه فرم دانشگاهی پروپوزال پر شده در رشته های مختلف، تکمیل شده و آماده برای درس روش تحقیق و پایان نامه اصلی به صورت نیمه رایگان و با کیفیت بالا

حقوق گرايش حقوق بين‌الملل

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

ناتو ازجمله قوي ترين پيمان هاي منطقه اي است كه با گذ شت حدود ۶۰سال اززمان تاسيس همچنان در صحنه هاي نظامي و سياسي حاضر است كه پيمان دفاع جمعي بروكسل مقدمه تشكيل اين سازمان مي باشد. ناتودرواكنش به توسعه طلبي هاي شوروي سابق بوجود امد. ناتو با تغيير مناسبات جهاني در بسياري مواقع حفظ منافع اعضاي خود به ويژه امريكا را سرلوحه كارخود قرار داده و به ابزار اشغالگريهاي اين كشورجنگ طلب تبديل شده وازيك سازمان دفاعي به سازماني تهاجمي و اشغالگرتبديل شده به هرحال نگراني امروزازناتوبه دليل نفوذ افكارو عقايد خاص دررهبري اين سازمان و گزينشي بودن عمليات هاي اين سازمان با توجه به تعاريف خاص ازمفاهيم حقوقي و سياسي است. ارگان نظامي ناتوبا ابزارناتوي فرهنگي مثل رسانه به عنوان يك سربازنگاه مي كند و مديريت ناتوي فرهنگي درسطح كلان به عنوان يك لشكرازنيروي نبرد خود مي نگرد. حادثه ي تروريستي يازده سپتامبررا مي توان نقطه ي عطفي دررويكرد جديد بعدازجنگ سرد كه مبتني بر امنيت و دفاع دسته جمعي بودارزيابي كرد. اين رخداد سراغازفصل نوين درتعريف اهداف و رهيافت هاي ناتوبود. شعارو عملكرد ناتوضدو نقيض است ناتوبا شعارمبارزه با تروريسم و دفاع ازحقوق بشروارد عرصه بين المللي شده اما عملكرد ان با شعارش درتقابل است.

امروزه تروريسم از گستردگي كمتر وعمق بيشتري برخوردار است ” قربانيان اعمال تروريستي جديد اغلب مردم عادي هستند وبه صورت اتفاقي انتخاب مي شوند (شاهد تجربي بارز، اعمال تروريستي سپتامبر۲۰۱۷)شيوه هاي تروريسم در نتيجه پيشرفت هاي تكنولوژيك پيوسته در حال دگرگوني است ووحشت،سبعيت و خشونت وپيش بيني ناپذيري آن، به علاوه قدرت تخريب بالاي آن به مراتب درمقايسه با تروريسم به مفهوم سنتي آن قابل توجه است، تروريسم امروزي از حيث روش ها ونيز اهداف،گستره بين المللي دارد، فن آوري رايانه ها به عنوان يكي از عوامل تسهيل كننده تروريسم در مقايسه با تعريف تروريسم در مفهوم سنتي آن مد نظر است،تعريف واژه تروريسم در معناي جديد آن به علت گسترد گي و پيچيدگي آن دشوار مي نمايد، تروريست ها ي امروزي اعتقاد عميق تري به عادلانه بودن آرمان خود دارند، آنهادر مقايسه با تروريست ها ي قديمي خشن تر وجسورترند اسلحه هاي مورد نياز تروريست هاي امروزي اغلب از بازارهاي غير قانوني بين المللي تسليحات تهيه مي شود و حتي ممكن است در مواردي از بازار فروشند گان قانوني تسليحاتي كه نظم وقاعده وقانون بر آنها حكم فرما نيست تهيه مي شود،درجهت گسترش امروزي تروريسم امروزي به صورت خود آگاه وناخود آگاه (چه از سوي تروريست ها و چه ازسوي مخاطبين آنها) از رسانه هاي صوتي و تصويري درحد بسيار بالايي استفاده مي شود، تروريست هاي نو از پناهگا ههاي سرزميني مشخص سابق و حمايت هاي سياسي كه سابقاًاز آن به صورت غير رسمي برخوردار بوده اند،محروم گشته است،مسئله تروريسم نومانند بسياري مسائل ديگر تحت تاثير تغييرات ماهوي قرار گرفته است كه در چند سال گذشته در روابط شرق وغرب پديد آمده است، چرا كه گروه ها ي انقلابي،استقلال طلب و شورشي از پشتوانه عظيم ايدئولوژيكي، حمايت هاي سياسي و اقتصادي و تسليحاتي قطب هاي دوگانه جهاني عصر جنگ سرد محروم گرديده اند، واكنش حكومت ها در چند دهه اخير نسبت به تروريسم،اغلب ناهماهنگي و بدون برنامه ريزي بوده است و از اين رو بر گستاخي تروريست هاي امروزي،بازيگران عمده بين المللي را به كرات به بازي گرفته اند، تروريست ها در دهه هاي جديد به بازيگران جديد، با بردي بين المللي و جهاني تبديل شده اند،تروريست هاي نو در گريختن از منفذ هاي موجود درسيستم بين المللي كه براي تنبيه و مجازاتشان برپا و برنامه ريزي شده است، تبحر يافته اند، انگيزه هاي تروريست هاي جديد تغيير يافته است. در جنگ سرد عمدتاً انگيزه هايشان ايدئولوژيك بود،ولي در سال هاي اخير انگيزه هاي ديگري جايگزين بوده است. در هم تنيده شدن تروريسم با مسائل و مصايب عمده ديگر جهاني همانند جرايم فراملي، صلح وامنيت منطقه اي و. . . اين مسايل را به هم مرتبط گردانيده است و راه‌هاي مقابله با آنها را محدود كرده است.

 

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

 

 

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

 

 

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

https://12lai.com/: https://12lai.com/

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

 

2017-04-25
كد : 9642
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :


تمامی حقوق برای سایت دانلود مقاله پایان نامه محفوظ می باشد .

© تمامی حقوق برای سایت آسان تز ( مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه - پرسشنامه - پروپوزال آماده ) محفوظ می باشد .