مقاله پایان نامه مورد نظر خود را در میان هزاران موضوع بیابید و دانلود کنید !

اثر بخشی آموزش سازماندهی روابط فضایی به شیوه تولید محتوای الکترونیکی بر مهارت خواندن و نوشتن در کودکان با اختلال یادگیری در پایه دوم ابتدایی

  • پس از پرداخت لينک دانلود نمايش داده مي شود و به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • قيمت :
    190,000 ریال
  • فرمت :
    PDF / WORD
خريد آنلاين

عنوان پروپوزال: اثر بخشی آموزش سازماندهی روابط فضایی به شیوه تولید محتوای الکترونیکی بر مهارت خواندن و نوشتن در کودکان با اختلال یادگیری در پایه دوم ابتدایی

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

اختلالات یادگیری به گروهی ناهمگن از اختلالات گفته می شود که دارای مشخصه هایی نظیر دشواری در فراگیری و کارکرد گوش دادن، حرف زدن، خواندن، نوشتن و محاسبه هستند. این اختلالات پایه عصب شناختی و روندی تحولی دارند که پیش از دبستان شروع می شود و تا بزرگسالی ادامه دارد. اختلال يادگيري يعني رشد ناکافي مهارت‌هاي خاص تحصيلي که به علت بيماري جسمي يا عصبي نباشد. اين کودکان عليرغم هوش طبيعي در يک يا چند حوزه درسي مشکل يادگيري دارند و توانايي‌هايي مانند خواندن، نوشتن و يا رياضيات به طور قابل توجهي کمتر از سطح توانايي عمومي کودک است. يعني اين عدم توانايي در حوزه تحصيلي خاص زير سطح مورد انتظار براساس سن، هوش، و آموزش کلاسي کودک مي‌باشد. اين کودکان عليرغم هوش خوب و يا متوسط، در دريافت اطلاعات، تجزيه و تحليل آن و بروز آن مشکل دارند. اغلب شکايات والدين آن است که عليرغم اينکه کودک آنها در ساير حوزه‌هايي غير از مسائل درسي خوب عمل مي‌کند ولي در مورد درس و مدرسه ضعيف عمل مي‌کند و در يک يا چند درس مشکل اساسي دارد. (گارتلند و استرونسیدر[۱]، ۲۰۱۵).

……

مرور منابع:

اصلی آزاد و یارمحمدیان (۱۳۹۱) اثر آموزش فراشناخت و روابط فضایی را بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی را مورد بررسی قرار دادند. جامعه آماری پژوهش دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی شهر اصفهان بود. یافته ها نشان داد که آموزش فراشناخت و آموزش درک روابط فضایی به یک اندازه در درمان اختلال یادگیری ریاضی مفید هستند.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱- آموزش سازماندهی روابط فضایی به شیوه تولید محتوای الکترونیکی اثر مثبت بر مهارت خواندن در کودکان با اختلال یادگیری دارد.

۲- آموزش سازماندهی روابط فضایی به شیوه تولید محتوای الکترونیکی اثر مثبت بر مهارت نوشتن در کودکان با اختلال یادگیری دارد.

۳- آموزش سازماندهی روابط فضایی به شیوه تولید محتوای الکترونیکی اثر بیشتری بر مهارت خواندن نسبت به مهارت نوشتن می گذارد.

………….

 

 

[۱]– Gartland and Stronsider

2023-09-21
كد : 922
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :


تمامی حقوق برای سایت دانلود مقاله پایان نامه محفوظ می باشد .

© تمامی حقوق برای سایت آسان تز ( مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه - پرسشنامه - پروپوزال آماده ) محفوظ می باشد .